Tuesday 24 May 2011

Al-Fatihah

Sudah agak lama saya tak update blog ini sebab agak sibuk dgn tempahan coklat dan urusan anak-anak... Hari ini agak free sikit untuk update blog kembali... Dalam saya tgh menulis blog ini hubby dan 2org anak saya yg kecil, sedang menonton cerita Tiga Abdul yg dibintangi siapa lagi kalau bukan arwah Tan Sri P.Ramlee pelakon yg amat saya minati... Ketika scene Abdul Wahub buat huru hara di kedai Sadiq Segaraga, tiba-tiba berkumandang lagu anak yatim piatu... agak sayu pula mendengarnya sedangkan mungkin beratus kali sudah saya menonton cerita itu (sejak dibangku sekolah rendah lagi namun tidak pernah jemu)... terus teringat tragedi tanah runtuh yang mengorbankan 16 nyawa di Hulu Langat baru-baru ini... Salam takziah saya buat semua ahli keluarga yang terlibat... Al-Fatihah...

No comments:

Post a Comment